هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1037
بازدید سال : 3110
بازدید کلی : 120007

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

 

 هتل رامادا ریزورت لارا 5 ستاره در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 بنا شده و دارای ساحل شنی  قرار دارد.این هتل شیک در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی این هتل در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد.این هتل  در نزدیکی هتل‌های BAYAR HOMES، LARA FAMILY CLUB، DELPHIN DIVA PREMIERE، DELPHIN IMPERIAL LARA، SHERWOOD BREEZES و LIBERTY HOTELS LARA قرار دارند.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

این هتل در مجموع دارای 380 اتاق می باشد که با درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز بسیار زیبایی به آن داده است.و دارای طراحی و  چیدمان اتاق ها شیک است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد و دارای خدماتی شامل مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی و... مسافران تور آنتالیا در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

 

  

 

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

 هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

  هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا لوکس در منطقه بلک آنتالیا در سال 2001 در زمینی به مساحت 60000 مترمربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و جز هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و از نظر موقعیت مکانی تا مرکز خرید 4 کیلومتر، مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا از 363 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های معمولی، ویلا،سوئیت ماه عسل و .... که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است که مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، مرکز تجاری ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا

 

هتل ووگ آوانتگارد در منطققه گردشگری کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل شیک در زمینی به مساحت 140000 مترمربع بنا شده است. فاصله این هتل 5 ستاره  تا شهر کمر 9 کیلومتر، تا مرکزشهر 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد.این هتل مدرن دارای کناره اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاماندنی را سپری کنند. هتل ووگ آوانتگارد آنتالیا در مجموع 406 اتاق استاندارد، خانوادگی و ویلا دارد.تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.اتاق های این هتل دارای طراحی و چیدما ن شیک می باشد.

امکانات هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا :

 تفریحات ساحلی ، شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ،خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش در اخنیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا در آوریل 1995 در زمینی به مساحت 94 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2004 مورد بازسازی قرار گرفته است.هتل آی سی سانتای 300 متر ساحل شنی اختصاصی در روبروی هتل دارد.این هتل به صورت UALL سرویس‌دهی می‌کند. از هتل تا مرکز شهر 42 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر فاصله است. این هتل 5 ستاره مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا گردیده است.تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن اختصاصی  هستند و مجهز به سیستم تهویه،  صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند .

امکانات هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا:

هتل آی سی سانتای دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، باشگاه بدن‌سازی و دارت می‌باشد.خدمات SPA در هتل عبارتند از حمام ترکی، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی. همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار های فیفا ، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود.هتل دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله سیرک، جشن‌های  شبانه، جشن‌های  لب ساحل، دیسکو،  نمایش‌های آکروبات، نمایش‌های ترکی، سیرک کودکان و نمایش‌های موزیکال می‌باشد. 

 

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورانتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود